Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

4 σελιδες ημερολογιου..

προχθες το βραδυ γυριζα σπιτι. Κ ενιωθα τοσο μονη! Ολα ηταν οπως περυσι.. Πουθενα φως, παντου σκοταδι. Ερημια. Οι λιγοστες ακτινες ηταν τοσο θαμπες κ ασθενικες που διαλυονταν. Αισθανομουν ΜΟΝΗ. Πιο μονη ισως κι απο περυσι.. περυσι ειχα τουλαχιστον μια μικρη κουβερτουλα απο ιστους γυρω απο το μυαλο, την καρδια, τα ματια,τα αυτια, το σωμα μου ολο.. Κ ετσι οταν εκλαιγα τα δακρυα μου με επνιγαν, μεγαλες γουλιες αλμυρου νερου.. Χθες ημουν μονη και απροστατευτη. Φωναζα, κι οι κραυγες δεν ειχαν κατι να τις απορροφησει, παρα εφευγαν απο εμενα, χτυπουσαν στον τοιχο και ανακλωνταν, γυρνουσαν πισω σε μενα πιο δυνατες, και με πονουσαν περισσοτερο.. Καποτε ελεγα πως δεν ειμαστε ποτέ μονοι μας, γιατι εχουμε παντοτε για παρεα τις σκεψεις μας. Δεν ειχα σκεφτει ομως τι γινεται οταν οι σκεψεις μας μάς κανουν να ποναμε... Ευχομουν να φυγουν, να φυγουν αυτες οι σκεψεις που με χτυπουσαν τοσο που ματωνα, αιμορραγουσα κι εκλαιγα.. Γυριζοντας σπιτι ενιωθα και παλι μονη. σκεφτομουν πως αυτο που ηθελα ηταν ενα αγγιγμα. τις δυσκολες στιγμες - συνειδητοποιησα φετος - το αγγιγμα απο καποιον δικο σου σε κανει να ηρεμεις απιστευτα. ομως ολοι ηταν μακρια, 3 ωρες ή 10 λεπτα μου εμοιαζαν το ιδιο.. κ εγω ενιωθα τοσο μονη.. ηθελα να κουλουριαστω, να κουλουριαστω τοσο πολυ, ωσπου να γινω ενα τοσο δα μικρο σπορακι. να με βαλουν στο χωμα, να σκεπαστω με το παπλωμα της Γης και να ηρεμησω. και τοτε.. τοτε η φωνη σου ηρθε. κι οπως ημουν ξαπλωμενη στο χωμα ενιωσα..ενιωσα την αναγκη να σηκωθω, να φυτρωσω, να ανθισω.. η φωνη με ανθαρρυνε, λέγοντάς μου πως θα γινομουν σιγουρα το πιο ομορφο λουλουδι. κ εκλεισα τα ματια και αφεθηκα σ' εναν υπνο χωρις ονειρα, βαθυ. κ οταν ξυπνησα, ειχα τελικα ανθισει. δεν ξερω αν ημουν σιγουρα το πιο ομορφο λουλουδι, αλλα σιγουρα ημουν εγω.. απο ενας μικρος σωρος ξερα φυλλα, πρωτα εγινα ενα σπορακι. και τωρα απο σπορακι ημουν ενα μικρο ασθενικο κοτσανακι με 3 τσαλακωμενα κοκκινα πεταλα. ημουν εγω! κ ημουν πολυ χαρουμενη που ειχα ανθισει..

Υ/Γ: αποσπασμα απο το χαρτινο diary of an outcast..κ οκ ειναι τεσσερις σελ γιατι ειναι σε μικρο μεγεθος.. :Ρ τα λεμε!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

poly omorfo!

Annabel Lee είπε...

σε ευχαριστω πολυ..! :) για το σχολιο και την επισκεπση..! και congrats και για το δικο σου βλογ!