Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Φυλακές και αποδρασεις!

Καλημέρες!

Αυτη ειναι κατα τη γνωμη μου μια υπεροχη μικρου μηκους ταινια, που αξιζει να δειτε.. αφιερωστε 7 λεπτα πιστευω οτι αξιζει!



Από ποια φυλακη προσπαθειτε εσεις να αποδρασετε?

Προσωπικα απο αυτη που μου δημιουργει ο κακος υπνος, που με κανει να  κοιμαμαι ολη μερα και να μενω ξυπνια ολο το βραδυ, κανοντας με ουσιαστικα να χανω τις μερες μου.. καπως θα το παλεπσουμε κ αυτο ομως. Τουλαχιστον εχω και τις "αποδρασεις" μου! Εχω πεσει με τα μουτρα στο πλεξιμο, και ενω τρωω κυριως τα μουτρα μου την τελευταια περιοδο ακομη και με αυτο, συνεχιζω και επιμενω,  και πού θα μου παει θα μου κατσει και αυτο! α ρε πλεξιμο, μεχρι και την αγωνιστικοτητα και αποφασιστικοτητα μου μου επανεφερες..

Επισης να διαφημισω και εδω το νεο μου βλογ! ασχολειται με το πλεξιμο και με.. το σεξ των ζωων! ω ναι! πειτε ο,τι θελετε οτι αυτα τα 2 ειναι ξεκαρφωτα, στο μυαλο μου ταιριαζουνε γιατι μου αρεσουν τρελα και τα 2! τα σεξοποστ θα τα αναδημοσιευω και εδω, τα πλεκτοποστ τα αφηνω μονο για εκει.. ειμαστε στη wordpress για αλλαγη, και επισης εχω και συνεταιρο! ειμαστε η plex and sex team και θα μας βρειτε στη διευθυνση http://plexandsex.wordpress.com/ ! Εννοειται οτι αυτο το βλογ παραμενει να υπαρχει, δηλαδη και οι 5 με 10 αναρτησεις το χρονο! ναιιιιιιιιι

καλα κουραγια αδερφια

Δεν υπάρχουν σχόλια: