Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

I am a robot girl

Καλησπερα στην μπλογκοσφαιρα..!

Ααααααααααχ. το τεταρτο ετος ειναι εδω, και αισθανομαι απιστευτα πιεσμενη... μαθηματα, εργασιες απειρες που θελουν κοπο και πολλη προετοιμασια και συναντησεις καιιιι η διπλωματικη! οποτε ολα θελουνε υπερβολικο προγραμματισμο αλλιως δε μπορεις να κανεις τιποτα απολυτως και τρεχεις και δε φτανεις.. το κακο ειναι οτι ο προγραμματισμος μου δεν εξαρταται μονο απο μενα.. αλλά και απο το προγραμμα των ατομων που ειμαστε μαζι σε ομαδες για τις εργασιες, και κυριως κυριως απο το προγραμμα του πειραματοζωου.. αγαπητες μου μυγουλες, σας αγαπαω πολυ και σας ευχαριστω που με αφηνετε να σας κοβω σε κομματακια και να σας επωαζω σε ορμονες και να σας αλλαζω τα γονιδια οπως θελω και ολα αυτα, αλλά πραγματικα, αυτο το πραγμα που αποφασιζετε να γεννησετε ή να εκκολαφθειτε κυριακες ή 7 η ωρα το πρωι, θα πρεπει να το ρυθμισετε.. επισης αγαπητα μου ζουζουνακια,  οταν σας περιμενω με ανυπομονησια να γινεται απο προνυμφες νυμφες την τριτη, σας θερμοπαρακαλω να το κανετε την τριτη που εχω ολη τη μερα αδεια να σας κοπσω σε κομματακια, και οχι την τεταρτη που τρεχω απο το πρωι σε παραδοσεις και δεν εχω χρονο ουτε να φαω. κωλομυγες.

γενικως το προγραμμα μου αυτο το διαστημα καθοριζεται απο τις μυγες και τα μαθηματα και τις εργασιες.. εχω γινει πολυ βαρετη και απλα ειμαι σχολη σπιτι σχολη σπιτι. ουφ. εχω να πλεξω καπου ενα μηνα! ευτυχως την προηγουμενη εβδομαδα επλεξα ενα δωρακι για μια συμφοιτητρια και ηρθα καπως στα ισια μου.. ενα T-rex φουξια για μπρελοκ! βιολογοι.. με κατι τετοια μας φτιαχνει η διαθεση! με τρωνε τα χερια μου να πλεξω και δε μπορω, καταλαβατε?

οι μοναχικες μου ωρες περνανε μεσα στα paper.. οπου μαθαινω 20 νεες λεξεις το λεπτο και προσπαθω να αποκρυπτογραφησω τι σκατα κανανε οι ατιμοι κινεζοι ερευνητες! και ποσες στρωσεις εχει ο ρημαδης ο εξωσκελετος των εντομων και πώς σχηματιζονται.. φιλε, οσο και να λεμε κατωτερες μορφες ζωης, και στα βακτηριακια ακομη,  αυτο δε σημαινει οτι ειναι ολα τοσο απλα.. γινεται ΧΑΜΟΣ εκει μεσα!!!! παντως ενταξει, παρα την γκρινια, μπορω να πω οτι το καταδιασκεδαζω στο εργαστηριο.. με τη ρομπα μου, να φτιαχνω διαλυματα, να σκοτωνω μυγες, να τους φτιαχνω φαι, να τους φτιαχνω σπιτια, να τις βαζω να ζευγαρωνουνε.. το πλυσιμο ειναι λιγο βλακεια αλλά δε βαριεσαι.. λες και πλενω σπιτι μου :P

και ετσι λοιπον, μονοτονα περνανε οι μερες.. μετραω αντιστροφα για το ταξιδι στην Αγγλια.. μεχρι τοτε πλακωνομαι στα καυτερα φαγητα και το τζατζικι τωρα που μπορω.. αντε να δουμε!

πραγματικα δεν εχω και τιποτα ιδιαιτερο να γραπσω σε αυτη την αναρτηση. αλλά ειχα καιρο να κανω μια οποτε ειπα να αφησω ενα σημειο ζωης.. σας αφηνω με την προτροπη να πατε να ακουσετε το νεο cd των φλοϋντ!! αντε αντε εχει και τον Hawking μεσα..!!

καλη συνεχεια να χουμε

1 σχόλιο:

Eddie είπε...

Kineziko htan to paper?? Paizei kai na mhn uparxoun oi lekseis pou den ikseres.. :P:P