Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

κυτταρικο τριχωμα..!

καλησπερες! εχω απειρο καιρο να γραπσω εδω, δεν εχω και τον απειρο χρονο τις τελευταιες βδομαδες.. ενα μικρο λοιπον ποστ, με φρασεις μονο, ουτε καν προτασεις, γιατι οταν ερχεσαι απο 3ωρο διαγωνισμα μαθηματικων και 3ωρο διαγωνισμα φυσικης και μαλιστα την ιδια μερα, ε οκ εχεις και μια δυσκολια να σκεφτεσαι και να πατας τα πληκτρα..


καταλαβαινεις οτι εισαι τριτη λυκειου οταν κοιμασαι στη μια ξυπνας στις 7, πας σχολειο στις 8 και η αμεσως επομενη στιγμη που καθεσαι ειναι στις 8 το βραδυ...

καταλαβαινεις οτι γυρω σου δεν μπορουν να καταλαβουν οτι πας τριτη λυκειου οταν προσπαθεις να πεισεις τον αδερφο σου οτι δε μπορεις να παιζεις othelo ολη μερα, γτ εχεις διαβασμα κ αυτος επιμενει για μια παρτιδα ακομη..

καταλαβαινεις οτι ειναι φθινοπωρο οταν τη μια στιγμη εχει ΤΟΝ ηλιο και μεσα σε κλασματα του δευτερολεπτου κανει ΤΟΝ κατακλυσμο..(και κλασσικα ποτε δεν εχω ομπρελα γ αυτο και τρ φταρνιζομαι..)

καταλαβαινεις οτι ξερεις βιολογια οταν λιωνεις στο γελιο μολις ακους οτι "τα φυτικα κυτταρα εχουν κυτταρικο τριχωμα"...

καταλαβαινεις οτι δε μπορεις να λυσεις αλλες ασκησεις οταν 10-3=25, και δε βρισκεις πού σκατα εχεις κανει λαθος και βριζεις το Σαλτερη..

καταλαβαινεις ποσο τελειοοο ειναι παρόλα αυτα να εισαι τριτη λυκειου, οταν τρεχεις απο εκλογικο σε εκλογικο κεντρο πουλωντας ημερολογια να βγαλεις λεφτα για ην πενταημερη..!

καταλαβαινεις ποσο ανεγκεφαλες ειναι οι συμμαθητριες σου, οταν ακους απο 3 απο αυτες οτι τους εχει πεσει ο κωλος.. δλδ ελεος στο τελος θα πσαχνετε και για ρυτιδες και θα αναρωτιεστε αν ηρθε η εμμηνοπαυση καθε φορα που εχετε καθυστερηση..! το ξαναλεω 17 χρονων ειμαστε οχι 47.. μη βιαζεστε να μεγαλωσετε!

καταλαβαινεις οτι τρως πααρα πολυ μολις συνειδητοποιεις ποσα λεφτα χαλας στο κυλικειο τη βδομαδα..

ουφ αυτα ηταν τα highlights των 2 αυτων εβδομαδων σε γενικες γραμμες.. βγαινω τρ, γτ με περιμενουν να παω βολτα να ξεσκασω λιγο..!

Υ.Γ: καταλαβαινεις ποσο σουπερ τελεια νιωθεις για καποιον, οταν παρακαλας να βρεχει για να εχεις δικαιολογια να γυρισεις αργοτερα σπιτι.."ναι μαμα ο δρομος ειχε πλημμυρισει, εριχνε συνεεεχεια αστραπες, και ομπρελα να ειχα παλι δε θα καταφερνα να γυρισω σπιτι.." :$:$:):):D:D:D

2 σχόλια:

Eddie είπε...

Χαιρομαι που προλαβες να γραπσεις κι εδω, μας ειχαν λειπσει τα ποστ σας!

Ρε κι εγω το λατρευα το othelo! :P Επαιζα συνεεεεχεια! Τωρα εχω ξεχασει ακομη και τους κανονες, αλλα το εχω κρατησει το παιχνιδι. Δεν ξερω αν θυμαστε και την επικη διαφημιση οταν ειχε πρωτοερθει το παιχνιδι στην Ελλαδα, με το προβατο και τον λυκο, αχαχαχα :P

Λολ για τις συμμαθητριες..! Καντε τους καμια πλακα αν σας ξαναρωτησουν, κοιτα το πατωμα και πες "εμ, οχι, κα..κα..καλος ειναι.." κτλ κτλ :P

Να ξεκουραζεστε οσο μπορειτε ε! Θα προσπαθησουμε να βοηθαμε κι εμεις οταν βρισκομαστε.. :$

Τωρα για το ΥΓ.. :$ Πσ.. :)

Annabel Lee είπε...

κ εγω χαιρομαι που προλαβα, πραγματικα μου αρεσει να γραφω εδω αλλα δεν εχω χρονο γμτ.. ελπιζω να ξαναμπορεσω συντομα να κανω και κανενα ποστ της προκοπης, γτ δε μου πολυαρεσει τρ τελευταια το βλογ.

το οθελο ειναι σκετη πορωση!!! εγω ακομη παιζω, μπορω να σου ξαναθυμισω πως παιζεται και να κανουμε τουρνουα! η διαφημιση ηταν ΕΠΟΣ οντως, ελεγα γ αυτη τις προαλλες στον αδερφο μου και ειχα λιωσει στο γελιο..!

λοιπον παω να συνεχισω διαβασμα, να βγουμε το βραδυ.. και θενξ για το κομμεντ! :)