Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

τσιγγανοι, ρολογια και το "καλο παιντι"

ποπο..εχω τοσο καιρο να γραπσω εδω! αρχισαμε τα μαθηματα καλα καλα και δεν προλαβαινω.. τωρα ομως καθομαι και θα γραπσω οσα προλαβω..

καναμε λοιπον στο μαθημα των αγγλικων για τους τσιγγανους. και η κυρια ζητησε τη γνωμη μας κ ετσι και ετσι θυμηθηκα πως παντα ηθελα να ζησω ετσι.. δηλαδη αν το σκεφτεις ειναι εκπληκτικο αυτο που κανουν! ταξιδευουν συνεχεια, ή αν δεν ταξιδευουν ζουν εξω. στην πολη μου τους παραχωρησε ο δημος λυομενα, αλλα και παλι, εξω μαγειρευουν εξω καθονται , δλδ ειναι κοντα στη φυση. ειναι επισης διαφορετικοι και τολμουν και επιδιωκουν να μενουν ετσι! ειναι περηφανοι και επιβιωνουν παντα. και τελος, οποιος εχει διαβασει τοσο Λουντεμη οσο εγω, νομιζω πως δε γινεται να μη τους αγαπα.. τα σημεια που κλαιω παντα, ειναι οταν μιλαει ο Μπιθρος στο Μελιο, ειναι πραγματικα λογια γεματα σοφια..

αυτο ηταν το ενα θεμα μου. ας παραμεινω λοιπον στο ιδιο στυλ, και ας μιλησω για κατι που χει να κανει παλι με ανθρωπους.

αν περπατησεις μαζι μου πρωι στην παραλια, αργα ή γρηγορα θα δεις ενα πωλητη να με πλησιαζει γελωντας και να με ρωταει αν ειμαι καλα. κοντοστεκεται, αφηνει για μια στιγμη κατω την πραματεια του, απλωνει το χερι του και του το σφιγγω σε χαιρετισμο. "καλο παιντι" μου λεει, και μετα δινει το χερι του σε οποιον ειναι μαζι μου και του λεει πως ειμαι "καλο παιντι". επιμενει να μου δωσει κατι για δωρο.. αρνουμαι και μετα απο αρκετη ωρα φευγει να συνεχισει τη δουλεια. δεν ξερω καν το ονομα του! ειναι απο το Μπαγκλαντες, και αφησε πισω του γυναικα και παιδι για να ερθει να βρει μια καλυτερη τυχη. οταν ημουν περιπου δωδεκα χρονων, διαβασα σε ενα βιβλιο οτι υπαρχουν ματια που κοιτανε και δε βλεπουν , και ματια που κοιτανε και βλεπουν. παντα ηθελα να ανηκω σε αυτους που κοιτανε και βλεπουν. οποτε μπορω με απολυτη σιγουρια να πω πως χαιρομαι τοσο πολυ που ο φιλος μου αυτος πιστευει οτι ανηκω σε αυτους που κοιτανε και βλεπουν.. κ ετσι τελικα, βρεθηκα με ενα ασπρο ρολόι θρονιασμενο στο χερι μου.. καταφερε τελικα να μου κανει το δωρο που τοσο ηθελε..

η ωρα περασε, πρεπει να βγαινω σιγα σιγα. ελπιζω να μπορεσω να επανελθω συντομα, θελω να γραπσω για ενα σωρο βιβλια! καληνυχτα και καλο μηνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: