Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

ζητω η τριτη λυκειου! (προς το παρον...)

¡ Hóla !

περασε επιτυχως μια βδομαδα που ειχε και σχολειο και μερικα φροντιστηρια. δε μπορω να πω καλα ηταν! και βγηκα και σαββατο και κυριακη! σμρ ηρθα να κατσω στο λαπτοπ να δω κατι και ο πατερας μου ηθελε να μου την πει οτι δεν εχω το διαβασμα προτεραιοτητα, οποτε το καταχαρηκα οταν με ανεση του ειπα πως εχω διαβασει οχι μονο για σημερα και για αυριο, αλλα και για μεθαυριο μουαχαχαχα!!

μεχρι στιγμης λοιπον, ειμαι ευχαριστημενη, δεν εχει και κουραση ως τωρα βεβαια. απο σμρ ξεκιναω φουλ προγραμμα. παντως ολη η φαση των πανελληνιων καλη ειναι, μιας και τωρα που ολο λειπω απο το σπιτι γλιτωνω τις συζητησεις με το μικρο μου αδερφο σχετικα με το νερο που του μιλησε, ποτε θα βγαλει τριχες στη μασχαλη, και τι σχημα ειχαν τα περιττωματα του... ειναι τοσο περιεργο αυτο το παιδι, τη μια συζηταει μαζι σου για τη διαρροη μεθανιου και λυνει προβληματα μαθηματικων, και την αμεσως επομενη το πιανει μια βλακεια και νομιζει πως του μιλαει η λαμπα ή σε ενημερωνει με τις τεραστιες γνωσεις του περι σεξ. (μιλαμε για εννιαχρονο..) ενα αλλο θετικο ειναι οτι δε βλεπω τους γονεις μου! αντιθετα βλεπω συνεχεια συμμαθητες και χαιρομαι..! :) τελος, με την πορωση που εχω εγω, χαιρομαι και ενθουσιαζομαι οταν προχωραμε παρακατω στη βιολογια, ή μαθαινω να βρισκω ορια, ή οξεα και βασεις κτλ κτλ. μια χαρα ειναι λοιπον ως τωρα η Γ' Λυκειου!

και τωρα συγγνωμη για το αποτομο, αλλα ο αδερφος μου με εχει πρηξει να του δειξω κατι βιντεακια για αντιγραφη-μεταγραφη-μεταφραση (για οσους δεν ξερουν αυτο σημαινει βιντεακια για το DNA. τωρα οσοι δεν ξερουν τι ειναι αυτο προσφερομαι να παραδωσω μαθηματα, αλλα απο κοντα..). ελπιζω να επανελθω συντομα, εχω θεμα να γραπσω!

¡ Hasta luego !

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θεούλης ο αδερφός :-)
Αυτά τα συγκεκριμένα βιντεάκια κάνουν την τρίχα μου να σηκώνεται κάθε φορά

Annabel Lee είπε...

εξαρταται ποια εχεις δει.. αυτα στα οποια αναφερομαι εδω ειναι τελειως απλοποιημενα, και οκ κ εγω πορωνομουν με αυτα μεχρι που σμρ ειδα κατι αλλα παλι με το ιδιο θεμα και ξαναπορωθηκα ακομη πιο αγρια, με τα καινουρια αυτη τη φορα, και τα παλια τα ξεχασα.. αυτα που ειδα σημερα,ειναι μες στην τεχνολογια, το ηλεκτρονικο μικροσκοπιο "βλεπει" τη μεταγραφη πχ, και τη στελνει σε υπολογιστη και αυτος την κανει τρισδιαστατη κ με χρωμα κ ετσι..! φιλε, μου κοπηκε η ανασα.. αν καταφερω και τα παρω απο τον καθηγητη μου θα σου τα στειλω αν θες!