Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

αααααααα!

ποσο μου τη σπαει να πρεπει να διαβασω για διαγωνισμα και ολοι στο σπιτι να κανουν λες και ειμαι αορατη?? ή μαλλον κουφη? γιατι δεν εξηγειται αλλιως οοοολη αυτη η φασαρια.. δλδ ελεος τωρα βρηκαν να κανουν τουρνουα ταβλιου, και να κοπανανε τα πουλια και τα ζαρια και να λενε δυνατα τι εριξαν και να ξεφωνιζουν βρισιες ο ενας στον αλλο??? μα οκ μπορει καποιος εδω να καταλαβει οτι δινω πανελληνιες? (αναφερομαι κυριως στο μικρο μου αδερφο εδω...)

:( :@ :(

εδω και δυο ωρες προσπαθω να διαβασω, και δεν εχω και πολλα, καμια εικοσαρια σελ.. και εδω και δυο ωρες ειμαι στην πρωτη!!!

α ρε Ηρώδη.. τι σοφος που ησουνα..

1 σχόλιο:

Eddie είπε...

Δεν λεω τπτ αφου στα χω ηδη πει και αλλωστε προχωρησες.. :P

Απλα καλη συνεχεια και καλο κουραγιο! :)
Για ολη τη χρονια θα σας χρειαστουν..