Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ποιητης ειναι..

και επειδη καιρο εχω να βαλω και λιγη ποιηση, ειπα να ανεβασω κατι απο Μπορις Βιαν. προσφατα με ειχε πιασει μια σχετικη πορωση, την οποια και ακομη εχω, αλλα περιμενω να τελειωσουν οι πανελληνιες για να ασχοληθω. οποτε λογω πορωσης, ειχα πσαξει στη βιβλιοθηκη για κανα ποιημα και βρηκα μερικα. ηδη εχω ανεβασει ενα δικο του, οριστε και ενα δευτερο, στο πρωτοτυπο για τους γαλλομαθεις, και σε μεταφραση για τους υπολοιπους. η μεταφραση δικη μου ε? :)

Un poète
C’est un être unique
A des tas d’exemplaires
Qui ne pense qu’en vers
Et n’écrit qu’en musique
Sur des sujets divers
Des rouges et des verts
Mais toujours magnifiques

Ενας ποιητης

είναι ένα ον μοναδικο

σε ένα σωρο αντιγραφα

που δε σκεφτεται παρα με στιχους

και δε γραφει παρα σε μουσικη

για θεματα διαφορα

κοκκινα και πρασινα

μα παντα υπεροχα

και τωρα θυμηθηκα εκεινη τη μεγαλη και ακομη ατελειωτη συζητηση με την πολυ καλη μου φιλη, πανω στο θεμα καλλιτεχνης. το ερωτημα απλο: τι, ποιος ειναι καλλιτεχνης? χμ κλασσικα οταν η ερωτηση ειναι τοσο απλη, η απαντηση παντα σε δυσκολευει.. θα επανερθω καποια στιγμη με αυτο το θεμα, με τις αποπσεις τις δικες μου (εμενα και της φιλης μου) αλλα και αλλων.

Υ/Γ: ελεος πρεπει να χω καταντησει πολυ βαρετη, στα τελευταια μου ποστ ολο τις πανελληνιες αναφερω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: