Κυριακή 29 Μαΐου 2011

καλως ηρθααα..!!!

Και ναι δεν ειναι οφθαλμαπατη, αυτο ειναι ενα νεο ποστ..!

απιστευτο? και ομως αληθινο! οι πανελληνιες πλεον τελειωσαν (ιιχααααα!) οποτ επιστρεφω στο βλογ μου ειχε λειπσει τοοοοσο να γραφω εδω..!

λοιπον με το που τελειωσαν οι πανελληνιες πηγα για καφε και οκ μιση ωρα αφου γυρισα σπιτι ειχα βαρεθει τη ζωη μου! οποτε ξαναγυρισα στις παλιες καλες αγαπημενες ασχολιες διαβασμα λογοτεχνικων με τις ωωωρες.. εχω βγει και βολτες πολλες αρχιζω και γινομαι παλι ο εαυτος μου. βεβαια οκ δνε ειναι οτι με ειχα χασει πολυ φετος, ισως λιγο στο τελος, αλλα το σιγουρο ειναι οτι τωρα ειμαι εγω, ισως πιο πολυ απο ποτε!

παντως οι πανελληνιες ειναι ενα και μονο πραγμα τελικα: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ. πρωτα διαχειριση συναισθηματων, τοσο αγχους οσο και ενθουσιασμου. και μετα διαχειριση χρονου. ολα τα αλλα ειναι λεπτομερειες.. και οσο για το διαβασμα, απλα να σχολιασω οτι αυτο που εχει σημασια ειναι να καταλαβαινεις και οχι να μαθαινεις.

ναι το ποστ δεν ειχε καποιο σκοπο, οποτε αφου το φαι μεσα στην κουζινα μου εχει σπασει τη μυτη σταματαω.. ουτως ή αλλως πολλα ποστ θα ακολουθησουν, αναμεινατε..!

3 σχόλια:

Eddie είπε...

Καλωσηρθατε και καλο καλοκαιρι πλεον! :)
(να δω ποτε θα ερθει και το δικο μου..)

Annabel Lee είπε...

ευχαριστωω..! ε θα ερθει και το δικο σου καλοκαιρι, λιγοτερο απο ενας μηνας εμεινε..!

EmilyAllanPoe είπε...

kalws se vrikame kai kali xwnepsi!