Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

και πινω καφεδες, πινω καφεδες, πινω καφεδες...

Καλημεροκαλησπερα σας..!

απο βλακεια μου εσβησα το ποστ που μολις εκανα.. :/ τι ηλιθια που ειμαι ωρες ωρες! λοιπον τα κυρια σημεια γιατι βαριεμαι να το ξαναγραφω:

-διαβαζω ενα παλιο μαθημα για να το δωσω και παρ ολο που κουραζομαι γιατι ταυτοχρονα εχω να κανω και κατι αναφορες/εργασιες χαιρομαι γιατι τα καταλαβαινω απειρως καλυτερα απο περυσι και μαλιστα γρηγορα!

-οταν με πιανει ο πανικος οτι δεν προλαβαινω, πλεκω λιγακι! οριστε και μαι φωτο να κανω και επιδειξη :Ρ


-μακαρι να μπορουσαμε να δινουμε ολα τα μαθηματα ενα χρονο μετα για να επαιρνα το πτυχιο μου με 9!

-παρτε και το σαουντρακ που με βοηθα να ανταπεξελθω! εντζοϋ:



 εις το επανιδειν :)

(χιλια σορρυ για την ελλειπση συνταξης και το βαρετο κειμενο αλλά απλα δεν αντεχα να το παρω παλι ολο απο την αρχη, εχω και τη β-οξειδωση που με καλει)

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το χω κι εγώ αυτό το βιβλίο. Καλή τύχη!

Annabel Lee είπε...

Ολοι οσοι ειμαστε στις σχετικες σχολες το εχουμε πιστευω.. ευχαριστω! :) ομοιως κ σε σενα! :)

gomolastixas είπε...

Αρε Stryer πόσες βραδιές περάσαμε μαζί..Πόσο χαίρομαι που δεν θα σε ξαναδώ!

Annabel Lee είπε...

χαχαχα να τοι οι γιατροι ενας ενας, ολοι εχουνε παντα ενα σχολιο για το Stryer..!

Eddie είπε...

Και οχι μονο οι γιατροι!!