Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

η Ιθακη και το ταξιδι (2)

Λοιπον! εχω υποσχεθει τη γνωμη μου, και θα τη γραπσω, εστω και περιληπτικα γτ ο χρονος πιεζει μιας και δεν εχω το δικο μου πισί (πρεπει να παω να το κοιταξουν). με κλεμμενο λοιπον το νετμπουκ απο τον πατερα μου, και με φοβο μηπως γυρισει νωριτερα, θα προσπαθησω να γραπσω!

οπως και ολα τα υπολοιπα παιδια της ηλικιας μου στην πολη μου, εκανα φροντιστηρια αυτο το καλοκαιρι, για να προετοιμαστω καλυτερα για τις πανελληνιες. δεν ειναι οτι το ηθελα οπωσδηποτε, αλλα γενικα αγχωνομαι σαν ατομο και οκ η ολη κατασταση με τους παντες να πηγαινουν και τους γονεις να το θεωρουν αυτονοητο με αγχωσε και πηγα. και μαλλον καλα εκανα για να ειμαι πιο ανετη το χειμωνα (αν και ΚΑΙ σε αυτο εχω αγχωθει γτ ολοι επιμενουν οτι ολη τη χρονια θα βγω μονο 2 σαββατα και δε θα εχω χρονο ουτε για κατουρημα. θα δουμε.)

εγω γενικα πιστευω οτι εχω μαθει ενδιαφεροντα πραγματα ως τωρα, και χαιρομαι που μου αρεσουν τα μαθηματα. πεταω απ τη χαρα μου οταν εχω βιολογια ας πουμε, ειναι η καλυτερη ωρα μου, και η χημεια φετος ειναι απιστευτα ωραια, η φυσικη παντα μου αρεσε (αν και μεχρι στιγμης δεν ειναι και η καλυτερη μου) και γενικα το χαιρομαι. (εκτος απο οταν εχω πολλες ασκησεις και κανω συνεχως λαθος πραξεις) και ετσι θελω να το βλεπω, οτι μαθαινω κατι, το ξερω για μενα, δεν κανω απλα τονους ασκησεων, ουτε μαθαινω πως να λυνω ασησεις φυσικης. μαθαινω φυσικη, την κατανοω. αυτος ηταν παντα ο στοχος μου, και ειναι ακομη! με τον καθηγητη της φυσικης και της χημειας εχουμε ταιριαξει σε αυτο ευτυχως! :) οταν ομως στη βιολογια μου λενε, αν σε ρωτησουν αυτο γραφεις εκεινο το κομματακι, α δεν εχει το βιβλιο ορισμο μη φτιαξεις δικο σου γτ θα ειναι λαθος, μαθε απεξω αυτες τις κρισεως(!) , ε οκ τσαντιζομαι ρε γαμωτο! δεν ειναι η φιλοσοφια μου, δε θελω να το ακολουθησω! ουτε θα γραπσω κατι οπως το λεει το βιβλιο ενω ξερω οτι το λεει λαθος, ή αν ξερω οτι μπορω να το διατυπωσω καλυτερα! και αυτο ειναι που δεν αντεχω, το μαθαινω να λυνω ασκησεις, το "οταν δεις αυτο κανεις εκεινο", το γραπσε το κομματακι, το μαθε απεξω την ερωτηση κρισεως... εγω εχω σκοπο να ΜΑΘΩ για ΜΕΝΑ, να κανω κτημα μου αυτες τις γνωσεις. οχι να απομνημονευσω τροπους επιλυσης ασκησεων πανελληνιων, αλλα να κατακτησω αυτη τη φυσικη , αυτη τη χημεια, αυτη τη βιολογια, αυτα τα μαθηματικα. να γραπσω στην εκθεση αυτα που πιστευω ΕΓΩ, οχι τα "φταιει η στειρα απομνημονευση". κι αν σε καθε εκθεση γραφω για τη σημασια της κριτικης ικανοτητας, να το εννοω τουλαχιστον, να με αφησουν να αναπτυξω την κριτικη μου ικανοτητα, και οχι να με αναγκασουν να μαθω παπαγαλια (που δεν μπορω αλλωστε..). αυτη η χρονια ειναι η τελευταια μας του λυκειου. ας τη ζησουμε οπως θελουμε εμεις, και οχι οπως συμφερει τις επιχειρησεις-φροντιστηρια!

αυτα πανω κατω, ηρθε και ο κατοχος του νετμπουκ, οποτε πρεπει να βγω σιγα σιγα.. και οποιος θελει να προσθεσει κατι, υπαρχει και το κομμεντ, ή ελληνικα σχολιο. (αν και μαλλον θα το δω μετα τις διακοπες νουμερο 2 που παω φετος, αλλα οποτε και να το δω θα απαντησω) καλη μερα σε ολους! :)

Υ/Γ: φιλε, ειναι πανδυσκολο να γραφεις σε νετμπουκ, μπερδευονταν τα δαχτυλα μου και παταγα αλλα ντ αλλων, εχω συνηθισει το πληκτρολογιο του λαπτοπ και οκ δε γινεται να γραπσω, απλα!

3 σχόλια:

Eddie είπε...

Χα, σαν να ακουω τον εαυτο μου :P

Δυστυχως μονο υπομονη μπορειτε να κανετε εδω.. Το συστημα ειναι ετσι που, πολλοι τα μαθαινουν απ εξω, γραφουν καλα και θεωρουνται πως "εμαθαν", ενω στην ουσια δεν καταλαβαινουν τα παντα.. Δε θα ξεχασω ποτε το πρωτο μαθημα φυσικης στη σχολη, που ολοι αρχιζαν να λενε κατεβατο το βιβλιο της γ λυκειου, για να κανουν εντυπωση στον καθηγητη και να πουν "τα ξερουμε, τα ξερουμε".. στο τελος δεν το περασε κανεις τους το μαθημα.. :P

Τη γνωμη μας σας την εχουμε πει κι απο κοντα, καποιες παραχωρησεις θα πρεπει να τις κανετε δυστυχως, αλλα στο χερι σας ειναι να κανετε οσο το δυνατον λιγοτερες! Εμεις παντα το βλεπαμε σαν αγωνα να διατηρησεις την προσωπικοτητα σου.. Και οκ καλα κανετε και μαθαινετε για τον εαυτο σας και οχι γιατι "πρεπει", συνεχιστε ετσι :) Βοηθαει να εχεις και λιγοτερο αγχος αλλωστε! ;)

Καλα να περασεις κι εσυ σμρ, και καλες διακοπες, αν κ μαλλον θα σε δω πριν φυγεις.. Δλδ τι μαλλον, ΤΟ ΑΠΑΙΤΩ ;)

(Τοσο αθλιο το νετμπουκ? Και παλια σκεφτομουν να παρω ενα για μενα :P )

Ανώνυμος είπε...

:-) Good points dear. Συνέχισε να αγαπάς αυτά που σου αρέσουν, όταν κάνεις κάτι περνώντας ωραία, το κάνεις αποδοτικότερα.

Annabel Lee είπε...

προς eddie:
"Εμεις παντα το βλεπαμε σαν αγωνα να διατηρησεις την προσωπικοτητα σου.."

κραταω αυτο, που πολυ μου αρεσε! θα προσπαθησω λοιπον, κι ας μου στοιχισει ισως μερικα μορια..

προς dimokratis:
ευχαριστω πολυ για το σχολιο!:) και για τη συμβουλη! εχεις πολυ δικιο.. καλο φθινοπωρο να εχουμε!