Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

διακοπες...

Επιτελους τα φροντιστηρια τελειωσαν. Αρχιζω το καλοκαιρι μου. Και εχω βαρεθει ηδη.. Και στο πισω μερος του μυαλου μου πιστευω οτι αν δεν αρχισω τωρα διαβασμα δε θα τελειωσω ποτε και δε θα προλαβω με τις επαναληπσεις που εχω.. Χαζεπσα στο πισι, εγραπσα γραμμα, εφαγα, επαιξα με την αδερφη μου, μιλησα στην κολλητη μου που ειναι διακοπες, ξαναφαγα, ξαναδα τηλεοραση, συνεχισα το γραμμα, διαβασα ενα εξωσχολικο, και τωρα βαριεμαιιιιιι.. αρχιζω να μπαινω σε πειρασμο να ασχοληθω με τους μιγαδικους, παρ'ολο που απαγορεπσα στον εαυτο μου να αγγιξει βιβλιο ως την κυριακη τουλαχιστον..

ελπιζω να μη συνεχισει ετσι ως το τελος του καλοκαιριου...

2 σχόλια:

Eddie είπε...

Cheer up βρε σεις! :) (ναι οκ, λιγο ακυρο πλεον αλλα αυτο εγραφα και χτες που δεν σταλθηκε το κομεντ :P)

Και αν αγγιξετε βιβλιο σχολικο πριν την κυριακη, θα φερω τον παππου καθε φορα που θα βγαινουμε, να μας κανει μαθημα για τον ερωτα.. :P

Annabel Lee είπε...

ε οκ ειμαστε καλυτερα τωρα.. πολυ καλυτερα βασικα! κι ας ποναμε.. :Ρ

δε θα το κανεις αυτο!! :S ειπαμε, οχι κ ετσι! χα, αφου περασε χθες χωρις να σταματησει παλι καλα...