Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Εκανα ποση ωρα να το γραπσω, πρεπει να σκεφτω κ τιτλο??

Εμ γεια!

Πόσο ποιο κλασικός τρόπος για να αρχίσω? Λοιπόν, μετά από 4 περίπου μήνες αναβολών, το πήρα επιτέλους απόφαση! Αρχίζω το blog! Η αλήθεια είναι ότι είμαι λίγο αγχωμένη με αυτό (με την καλή έννοια) δεν έχω αποφασίσει ακριβώς τι θα κάνω εδώ… για αρχή πάντως δε νομίζω να ανεβάσω κάτι δικό μου, θα περιοριστώ στο να ανεβάζω πραγματάκια που μου αρέσουν.. και βλέπουμε!

Αυτά σαν εισαγωγή.. Άντε ας βάλω κι ένα τραγουδάκι! Το άκουσα στο ραδιόφωνο μια μέρα που είχα τις μαύρες μου, τότε, την εποχή των οχταπόδων (όποιος ξέρει καταλαβαίνει, όποιος δεν ξέρει κ θέλει να μάθει να συνεχίσει να διαβάζει το blog!) . καμιά σχέση δεν είχε με τη διάθεση μου εκείνη τη στιγμή, αλλά το κράτησα στο βάθος του μυαλού μου, μήπως έρθουν καλύτερες μέρες κ μπορέσω να το σιγομουρμουρίσω.. και τελικά οι μέρες αυτές ήρθαν, οπότε το θυμήθηκα, και όχι απλά το σιγομουρμουράω, το τραγουδάω κανονικότατα.. εμ βασικά ίσως είναι σούπερ πολύ χαζοχαρούμενο, αλλά νομίζω είναι καλό για πρώτο post. Έτσι, για να ξεκινήσουμε πιο ωραία..!

Αυτά και σαν κύριο μέρος.. ίσως ένας επίλογος να ταίριαζε. Αλλά το μυαλό μου έχει κολλήσει.. οπότε χαιρετώ! ¡Hasta luego!, που λέμε κ μεις οι ισπανόφωνοι!


2 σχόλια:

Eddie είπε...

Χαιρετε! :)
Καλη αρχη απο εμας! :):)
Θυμιστε μας να σας πρηξουμε για την ταινια απ'την οποια ειναι το τραγουδι.. :P (το ξερουμε κ στην κιθαρα.. :$ παω να το βγαλω και στο μπουζουκι :P:P )

Annabel Lee είπε...

Χαιρετε κ σε σας! Ευχαριστουμε για το κομμεντ! :) ημουν σιγουρη οτι θα ξερετε την ταινια.. :Ρ χαχα για το μπουζουκι!! καλη επιτυχια στο εγχειρημα.. :Ρ