Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

σχολειο κ δημιουργικοτητα..!

Γειαα! :)
Η τελευταια μερα διακοπων μου σημερα, πριν αρχισουν τα φροντιστηρια της τριτης λυκειου..(τον Αυγουστο παλι..) Οποτε η μαμα μου με εβαλε να καθαρισω το δωματιο μου! οχι απλα στρωσιμο κρεβατι κ σκουπισμα, αλλα κ ντουλαπες κ βιβλιοθηκη κ γραφειο.. κ οκ εγω κλασσικα δεν πεταω ποτε τιποτα και ερχομαστε και απο εξετασεις οποτε ειναι σα να εχει πεσει βομβα.. βεβαια δεν προκειται να διαβασω εγω στο γραφειο μου, αλλα ηθελα να βγω το βραδυ, οποτε ειπα να το παιξω καλο παιδι και αρχισα να μαζευω. το ματαξανασυμπερανα αλλη μια φορα παλι, πως εγω δεν ειμαι για νοικοκυρα! μετα απο ενα μισαωρο ημουν βουτηγμενη στη σκονη και τον ιδρωτα, φταρνιζομουν συνεχως, και τα μαλλια μου πετουσαν προς ολες τις κατευθυνσεις. μετα απο μια ωρα ηθελα επειγοντως να πεσω για υπνο.
τελικα δεν εκανα ολο το δωματιο, αλλα και κοιμηθηκα και βγηκα βολτα (οπου περασα κ τεεελεια!) και φυσικα, ετσι που οπως ειπα δεν πεταω τιποτα, ανακαλυπσα πολλα ωραια χαμενα πραγματακια! συνομιλιες με τη διπλανη μου, το κειμενο μου στη φετινη πολιτιστικη εκδηλωση, ολα μου τα τετραδια, ζωγραφιες του αδερφου μου κτλ κτλ κι επειδη εγω κλασικα κοιταξα οοολα τα προχειρα, ανακαλυπσα μια παλια μου εμπνευση, απο την πρωτη Λυκειου, την ωρα της Γεωμετριας. εχουμε σ αυτο το μαθημα τον πιο βαρετο καθηγητη κ ολοι κοιμομασταν.. το αντιγραφω λοιπον, ετσι, γιατι αν δε θυμομαστε κι αυτα απο το σχολειο, τι θα θυμομαστε?

Ωδή στον υπνο
Ω υπνε μεγαλοπρεπε!
Γιατι εσυ διαλεγεις ποτε θα ρθεις?
Χθες ολη νυχτα σε περιμενα,
αγκαλιαζοντας το μαξιλαρι.
Μα εσυ παλι επελεξες
να εμφανιστεις την αλλη μερα
λιγο πριν το μεσημερι,
στην ωρα της Γεωμετριας.
Δε μ αφηνες να προσεξω,
και ο καθηγητης,
αντι να προσπαθησει να σε διωξει,
με νανουριζε περισσοτερο
αναλυοντας τις σχεσεις ανισοτητας τριγωνων.
Ετσι λοιπον κι εγω καταλαβα,
πως ο υπνος μοιαζει με τον ερωτα.
Ερχεται απροσκλητος, στα ξαφνικα,
μα ειναι παντα καλοδεχουμενος...


αυτο ειναι που λεμε οτι το σχολειο αναπτυσει τη φαντασια και τη δημιουργικοτητα μας! γιατι οκ το μαθημα των καλλιτεχνικων χανεται, στη λογοτεχνια ποτέ στ αληθεια δε γνωριζουμε ενα λογοτεχνη ή τι ειναι πραγματικα λογοτεχνια, δε θα μιλησω για θεατρολογια και μουσικη.. Το μονο λοιπον που μας μενει εμας των ευσυνειδητων μαθητων, που σε ολες μας τις εκθεσεις γραφουμε οτι το σχολειο πρεπει να καλλιεργει τη δημιουργικοτητα μας, ειναι αυτο..
τωρα ηθελα και κτ αλλο να γραπσω, αλλα ενδιαμεσα περασα απο το φροντιστηριο να παρω το προγραμμα μου και το ξεχασα.. :/ τεσπα, κλεινω, και αμα θυμηθω τι ηταν το γραφω μετα!

αντιοοο! :)

1 σχόλιο:

Eddie είπε...

αχαχαχαχαχα! Αυτα ειναι, επος (κυριολεκτικο)! :P:P

Ω κομεντ συντομοτατο και κακογραμμενο,
ευχησου να ειναι μικρος ο χρονος που σου μενει για να δημοσιευτεις.
Τις κακοτοπιες του ιντερνετ ευθυς να ξεπερασεις,
στην ακρη του Γριμποβου τον προορισμο σου ωστε να βρεις.
Κι αν η αγνη καφριλα σου κανει την παραληπτρια να αηδιασει,
ηδη εκεινη θα καταλαβε, μετα τους εμετους τι λεξη ακολουθει..

:P:$

Σορρυ αλλα καηκαμε κι εμεις βραδιατικα.. :P
Παω να συνεχισω διαβασμα.. :)

(χα! τι συμπτωση! Κι εγω βγηκα χτες και περασα κι εγω τεεεελεια..!)