Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

κανουμε και καμια ανανεωση ρεεε..!!!

Με πολύ κοπο και πονο, εσυρα τα βηματα μου ως το πισι για να το ποστ τουτο.. αιτια της «περιπετειας» καποιοι ανεγκεφαλοι που δεν ανανεωνουν τις σελιδες τους στο ιντερνετ! Αλλα ας τα παρω με τη σειρα..

Ξυπνησα το πρωι χαρουμενη, τεντωσα τα χερια μου και αποφασισα αντι για καφε να παω για πσωνια σημερα! Ανοιξα λοιπον τα ματια μου και σηκωθηκα να ετοιμαστω! Εκανα μπανιο, ισιωσα και τα μαλλια μου (καλα ισια είναι αλλα καμια φορα λεω να συμπεριφερθω σαν κοριτσι..) και ξεκινησαμε με τη φιλη μου να παμε! Το μαγαζι που θελαμε είναι στην άλλη ακρη της πολης, βασικα εκτος πολης , οποτε πηγαμε με το αστικο! Ειχα φροντισει να πσαξω στο ιντερνετ τα δρομολογια και τα ειχα κανονισει όλα στο μυαλο μου!

Φτανουμε λοιπον, κατεβαινουμε ολο χαρα, φλυαρώντας (ναι ημουν ΠΟΛΥ κοριτσι σμρ..) χαζευουμε στο μαγαζι, το γυρναμε ΟΛΟ από τα γυναικεια ως τα παιδικα, γεμιζουμε τα χερια μας με κρεμαστρες, δοκιμαζουμε (ποπο δε με αναγνωριζω!) κτλ κτλ πληρωνουμε και παμε στη σταση παλι! Συμφωνα με το σαιτ, σε 5 αντε 10 λεπτακια το αστικο θα περνουσε! Περιμεναμε.. περασαν 5 λεπτα, αφαντο.. περασαν 10.. αφαντο.. περασαν 15, τπτ! Περασαν 25 λεπτα και η φιλη μου εχασε την υπομονη της: προφανως τα δρομολογια ειχαν αλλαξει!!! Φυσικα ποιος ο λογος να ενημερωθει η ιστοσελιδα?? Ας παμε με τα ποδια, προτεινει. Εισαι τρελη?, φωναζω εγω, θα μας παρει αιωνες! Είναι μεσημερι, πειναω, διπσαω, ας περιμενουμε λιγο, λογικα θα ερθει ένα σε κανα 10 λεπτο! Η φιλη μου επεμενε, το αστικο θα ερθει σε άλλη μιση ωρα..παμε με τα ποδια! Αφου η ιδια ιστορια ειπωθηκε αλλα πεντε λεπτα αποφασισουμε να περπατησουμε ως την επομενη σταση.. φτανουμε, βρισκουμε μια κυρια, και συμφωνα με τα λεγομενα μας, επρεπε να περιμενουμε άλλο ένα τεταρτο ορθιες ωσπου να ερθει! Ε δε παει να χεστει λεμε, θα περπατησουμε ως την επομενη σταση..

Και ξεκιναμε..μισο λεπτο μετα, βλεπουμε το αστικο να απομακρυνεται στα βαθη του οριζοντα, και κοκαλωνουμε.. ας κανουμε γυμναστικη!, λεμε. Ξεκιναμε μες στον ηλιο, σε ένα δρομο με μισο πεζοδρομιο, το υπολοιπο μισο καλυμμενο με βατα (ο ναι αυτά με τα αγκαθια!) και τον αερα να μας αναστατωνει τα μαλλια..! (ο ναι παντα όταν τα ισιωνω φυσαει..) μετα από ένα τεταρτο περπατηματος, αρχιζει η πσιχαλα..και οι βρισιες για το αστικο! Ευτυχως ένα σουπερμαρκετ ηταν κοντα, μπηκαμε και πσωνισαμε ΝΕΡΟ και μπισκοτα λογω πεινας και τρελης διπσας, την οποια ειχα εδώ και μια ωρα.. ομπρελες δεν ειχε! Βγαινοντας, η βροχη ειχε σταματησει! Και ακαθεκτες συνεχισαμε..! κλασικα, με το που βγηκαμε ειδαμε και άλλο αστικο να περνα, αλλα δε θα επεκταθω άλλο σε αυτό.. 20 λεπτα μετα, φτασαμε στην αρχη της πολης! Ναιιι!

Εδώ, η ζεστη ηταν χειροτερη.. και μετα από 1 ωρα και κατι πσωνια, μιση ωρα αναμονης, και μιση ωρα περπατηματος ειχαμε αρχισει να κουραζομαστε.. μην ξεχασω και ένα χρονο χωρις ασκηση λογω πανελληνιων, ε το περπατημα μας εγινε καπως αργο.. η ζεστη καθως περνουσαμε την πολη γινοταν ολο και μεγαλυτερη.. αγορασαμε και άλλο νερο.. 20 λεπτα μας πηρε να κανουμε διαδρομη 10 λεπτων υπο κανονικες συνθηκες! Ειμασταν πλεον πολύ κοντα στο σπιτι, ένα τεταρτο υπο γρηγορο βηματισμο.. και ναι μας πηρε μιση ωρα..! γυρισα σπιτι πτωμα..

Και τι υποδοχη ειχα?? Εχαμε για φαϊ κουκια..!!! μα κουκια???

Αυτή ηταν η μερα μου ως τωρα.. ναι κλασικα εχει ερθει το καλοκαιρι, δεν εχω τι να κανω και ότι χαζομαρα μου συμβαινει είναι υποπσηφια για ποστ.. :Ρ τεσπα τωρα όλα θα φτιαξουν ελπιζω! Παω βολτιτσα, παραλια ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, με ένα τεραστιο παγωτο, ΧΩΡΙΣ ΑΣΤΙΚΟ, να κοιταω το ηλιοβασιλεμα και ο αερας να μου παιρνει τα μαλλια.. το αξιζω νομιζω!

Αντε καληνυχτες, τα ξαναλεμε..!

(ωρε 600 λεξεις.. ε ρε πανελληνιες.. μεχρι και το ποσο θα γραφουμε το ρυθμισαμε στις απαιτησεις των εξετασεων.. ακριβως τοσες ζητανε εκθεση!!)

3 σχόλια:

A. είπε...

Χμμμ... Η όλη ιστορία μου θυμίζει τον νόμο του Μέρφι, αν έχεις ακουστά (*Με το "τρομακτικό" αξίωμα "Ότι είναι να πάει στραβά, θα πάει")

Όμορφη πάντως ημέρα όσο και αν σε βασάνισε..!! Μου θύμισε αρκετά τις δικές μας παεπιστημιακές φοιτητοημέρες (μην ανησυχείς, θα μάθεις..!!) ;-)

Όσο για τις 600 λέξεις και τα όρια των εκθέσεων, ναι είναι εμφανές ότι πάσχεις από Μετά-Πανελληνιακό σύνδρομο.. Θα το ξεπεράσεις μέσα στο καλοκαίρι!! Εκτός αν βλέπεις θάλασσα (ή βουνό) και σκέφτεσαι θέματα έκθεσης για τον τουρισμό και τον αγροτουρισμό!!

Καλή σου συνέχεια..

Annabel Lee είπε...

ο ναι το νομο του Μερφυ τον εχω πολυ ακουστα..! ναι ωραια ηταν! και οκ τρ προσεξα οτι ξεχασα να γραπσω για τοτε που περασαμε απο το δημοτικο, και ενα μικρο μου φωναξε "αχ τι μου κανεις μανα μου" ..:Ρ αυτη ηταν τελεια στιγμη, ειχαμε λιωσει στο γελιο..:Ρ

αααχ το συνδρομο ελπιζω να μου περασει συντομα.. κοιτα εκθεση δε σκεφτομαι, αλλα ως θετικη κατευθυνση, βλεπω παντου ασκησεις φυσικης και ερωτησεις βιολογιας..:Ρ

τις πανεπιστημιακες φοιτητομερες ανυπομονω να τις μαθω..!! :)

καλοσωρισες, και θα χαρουμε να σε βλεπουμε συχνα!

EmilyAllanPoe είπε...

Απλά άσε πίσω τις πανελλήνιες. Χαλάρωσε. Μη τις σκέφτεσαι. Φτάνει.