Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

αλλαζει προσωπα η θλιπση

ναι οκ απλα δεν μπορω να αποφασισω ποιο μου αρεσει πιο πολυ..! οποτε ας βαλω και τα δυο..

οπως ειναι στο αλμπουμ:




ακουστικη εκτελεση:




Αλλαζει προσωπα η θλιπση-ξυλινα σπαθια, στιχοι

Αλλάζει πρόσωπα η θλίπση
ένα κορίτσι με κοιτάει
χορεύει, κι ύστερα πετάει
πάνω απ' τα μπαρ και τα ηχεία

Δεν έχει τίποτα να κρύπσει
καμιά φορά αντί να κλαίει
χορεύει, κι είναι σαν να λέει
σπάστε την πόρτα αν δεν ανοίξει

Αλλάζει πρόσωπα η θλίπση
μαζεύει πίσω τα μαλλιά της
θυμίζεις μια μικρή κυρία
που όλο ξεχνάω τ' όνομα της

Ποιος θα τα βάλει με τη θλίπση
όσο αντιστέκεται νικάει
σ' όποιον τη ρίχνει από το θρόνο
εσένα λέει θέλω μόνο

Όταν τελειώνει η συναυλία
κάτι παιδιά έρχονται κοντά μου
στα σκονισμένα της αρχεία
λένε πως είδαν τ' όνομα μου

Κι εγώ αρχίζω να γελάω
αλλάζει πρόσωπα η θλίπση
ρωτάνε αν την αγαπάω
έστω για λίγο θα μου λείπσει

4 σχόλια:

Eddie είπε...

Ωραιο τραγουδι! :)

Και για μας που δεν ακουμε σχεδον καθολου ελληνικα.. :P

Annabel Lee είπε...

χαιρομαι που σας αρεσε..! :) ειναι απ αυτο το σιντι που ακουγα μανιωδως οταν ημουν 4 χρονων.. και προσφατως θυμηθηκα και ακουω συνεχεια..!

εσεις ποια εκτελεση προτιματε?

Eddie είπε...

Βασικα η μελωδια του ακουστικου ειναι εν μερει ΟΛΟΙΔΙΑ με μια που ειχα γραπσει εγω πριν αρκετα χρονια..:$ Οποτε οκ μου θυμισε και μενα πραγματα.. Και την προτιμω νομιζω!

Καλες ακροασεις :)

Annabel Lee είπε...

nice..! και εγω τλκ μαλλον το ακουστικο προτιμω..

ευχαριστουμε! απολαμβανουμε.. :)