Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

εγω!



καλημερες..!

και η εσωτερικη αναζητηση συνεχιζεται..(ευελπιστω να ακολουθησουν συντομα και σχετικα ποστ λογοτεχνιας!) το σημερινο ποστ εχει αφορμη απο το φετινο μαθημα της κοινωνιολογιας, στο οποιο ειχαμ επολυ ενδιαφεροντα πραγματακια ολη τη χρονια! που λετε σε καποια φαση η καθηγητρια μας ζητησε να ζωγραφισουμε 2 σκιτσα του εαυτου μας: ενα οπως τον βλεπουμε εμεις, και ενα οπως νομιζουμε οτι τον βλεπουν οι αλλοι. κατι παρομοιο κανω και εδω σημερα..! :)αρχικα, ειναι το εγω κατα τη διαρκεια των πανελληνιων.. σ αυτη την περιοδο δε διαφερει και πολυ το εγω μου για μενα και τους αλλους.. :Ρ η φωτο που ακολουθει με δειχνει με οοοολα τα βοηθηματα της χρονιας, τα τετραδια και τις φωτοτυπιες (λειπει μονο ενα τευχος μιγαδικοι..). να τονισω οτι ο τροπος που τα κατεταξα δεν ειναι τυχαιος, παρατηρειστε με λιγη αφαιρετικη σκεπση, και θα φανουν τα θεματα της φυσικης κατευθυνσης που πεσαν στις παννελληνιες.. :Ρ voila!
στη συνεχεια, ακολουθει η μετα πανελληνιων εποχη..! :) τωρα εχω ηρεμησει και εχω χρονο να ασχοληθω με αυτα που θελω, συνεπως εχω ηρεμησει! το πως με αντιλαμβανομαι εγω ακολουθει στο παρακατω σκιτσο! στα χερια μου κραταω αυτα που εχω τωρα, τα συννεφακια ειναι τα ονειρα οι επιθυμιες και οι προσδοκιες μου..:) επεξηγησεις γινονται σε οποιον ζητησει, αν ξεκινησω να αναλυω, δε θα τελειωσω ποτε.. :Ρ παντως, στο συννεφακι πανω δεξια ειναι ενα τροχοσπιτο, και στο χερι πανω αριστερα ενα ατομο! α δεν ειμαι ολη την ωρα ετσι, αρκετα συχνα ανησυχω για το ανα θα υπαρχουν πανεπιστημια και λεφτα του χρονου για να σπουδασω, αλλα οκ προτιμησα να μην τα σχεδιασω, εξαλλου στο τελος παντα αποφασιζω να αισιοδοξησω..


τελος σειρα εχει το πώς με βλεπουν οι αλλοι..! το σκιτσο που ειχα δωσει στην κυρια μου ηταν εγω με τις τριχες ορθωμενες να φωναζω στον κοσμο.. :Ρ ε προτιμησα εδω, να ζητησω οντως τη γνωμη καποιου αλλου, στην προκειμενη περιπτωση του δεκαχρονου αδερφου μου..! το σκιτσο του ακολουθει, και σε αυτο θα επεξηγησω.. καταρχας με εχει φτιαξει χοντρη..! επισης τρωω ενα μπιφτεκι, οποτε η απορια για το αν βγηκαν τα αποτελεσματα των πανελληνιων διακοπτεται απο το "τσομπ" που ειναι ηχος μασιματος.. κατα τα αλλα σκεφτομαι να αδυνατισω και το αναβαλω.. το παντελονι γραφει "jeans for πανελληνιες".. η μπλουζα ειναι μαι τραγικη απομιμηση μιας που οντως εχω, που δειχνει οτι το μεγαλο τερατακι τρωει το μικρο.. κατα γενικη ομολογια με εχει πετυχει παντως..!! :Ρ:Ρ:Ρ απολαυστε!






4 σχόλια:

Eddie είπε...

Μα γιατι να μην εχω κι εγω τετοιο μαθημα Κοινωνιολογιας στο σχολειο..?? :P

Μιας που κανεις την εσωτερικη σου αναζητηση, αν δεν το προσεξες, δες αυτο που ειπες:

"εξαλλου στο τελος παντα αποφασιζω να αισιοδοξησω.."

και συγκρινε το με παλιοτερα.. ;) :D

Πρεπει οπωσδηποτε να ανεβει αυτη με το μπιφτεκι, ειναι οντως επικη! Οπως ολες οι φωτογραφιες βασικα.. :)

(αγαπαμε τις "καλημερες" στις 2.30 το μεσημερι.. Καλως ηρθες καλοκαιρι! :P :P )

EmilyAllanPoe είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
EmilyAllanPoe είπε...

Στη στοίβα με τα βιβλία ο Σαλτερής έπρεπε να είναι πολύ πιο πάνω (έως και στην κορυφή!). Απαράδεκτο. Κατα τ΄άλλα μου άρεσε πολύ το σκίτσο σου γιατί κι εγώ ακριβώς έτσι ένιωθα μετά τις πανελλήνιες και σε καταλαβαίνω πλήρως. Καλά αποτελέσματα!

Annabel Lee είπε...

προς εδδιε:

αα εμεις ειμασταν τυχεροι, καναμε τοσες τελειεεες δραστηριοτητες φετος! γνωριζοντας οχι μονο τον εαυτο μας, αλλα και τις σχεσεις με τους συμμαθητες μας!

ευχαριστω για την βοηθεια ανεβασματος του μπιφτεκιου, μην ξεχασουμε να το μικρυνουμε ομως ε! :Ρ

(ο ναι αυτα ειναι τα ωραια! αν και απο συνηθεια το πολυ 8 ξυπναω..)

προς εμιλυ-αλαν-ποε:

χαχα αυτο θα αρεσε πολυ στον εδδιε επισης! η σειρα ηταν τυχαια παντως, ηθελα να βγαλω οσο πιο γρηγορα τη φωτο, να την ανεβασω και μετα να εξαφανισω τα βοηθηματα.. πατα πανω στην εικονα να μεγαλωσει και μετρα τις φυσικες! οχι μετρα να δεις.. ευχαριστωωω για τα καλα αποτελεσματα! :) και συ καλη εξεταστικη..!